Avatar billede Peter Guru
15. februar 2022 - 19:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Outlook er holdt op med at fungere

Et problem var skyld i at programmet holdt op med at fungere.

Hvad gør man ved det?

Peter
Avatar billede kurtba Ekspert
15. februar 2022 - 21:13 #1
Du kan først prøve at reparere den.
Gå i kontrolpanel og find programmer og funktioner.
Her kan du finde officepakken på listen over programmer, der kan afinstalleres. Marker den og nu får du både mulighed for at afinstallere men også rediger. Når du vælger rediger får du mulighed for at den kører en automatisk reparation - det sker uden at noget bliver afinstalleret.
Avatar billede Peter Guru
15. februar 2022 - 21:44 #2
Jeg vil lade min fætter pusle med det i morgen. Han kommer altid ud for de særeste problemer.
Avatar billede INK Ekspert
16. februar 2022 - 13:33 #3
Oplys evt. hvilken årgang Outlook (2007, 2010, 2016, 2019 eller O365)
Avatar billede Peter Guru
16. februar 2022 - 13:47 #4
Det er 365