Avatar billede h_s Forsker
21. januar 2022 - 15:02 Der er 5 kommentarer

Ændre Time Capsule router til at være Hovedrouter

Jeg har en TDC router som jeg som jeg kun bruger fordi TDC ikke kan gøre jeg kan undvære den. Efter den har jeg min egen router. En Apple time capsule.

Jeg har fået at vide at jeg skal ændre indstillingen på TDC's router til Bridge mode og min time capsule til at den er Hovedrouter. Indstillingen på TDC's har jeg styr på, men hvordan ændre jeg min egen til at være Hovedrouter?
Avatar billede puren Ekspert
21. januar 2022 - 15:54 #1
ved ikke så meget time capsule men kable fra tdc-boxen til Time Capsule og vidre til dine andre ting

og som du selv er inde på  TDC's router i Bridge mode
og time capsule i router mode husk at bruge wan porten
Avatar billede h_s Forsker
21. januar 2022 - 16:29 #2
Tak. Men hvordan sætter jeg time capsual i router mode?
Hvad er Wan porten?
Avatar billede puren Ekspert
21. januar 2022 - 16:39 #3
Avatar billede INK Ekspert
21. januar 2022 - 21:21 #4
Med Airport værktøjet på en Mac kan du i indstillinger for TimeCapsule ændre den fra bridge til DHCP server.
Avatar billede INK Ekspert
21. januar 2022 - 21:24 #5
Hvis det er fra en Windows PC anvendes følgende link
https://support.apple.com/kb/DL1547?locale=da_DK