Avatar billede jcr18 Professor
21. november 2021 - 17:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken solist er dette?

Jeg har forgæves forsøgt at finde ud af hvem solisten er og hvad nummeret hedder i denne her reklamefilm.
https://www.youtube.com/watch?v=ZiGFVKbb6FU&t=38s
Har søgt både via shazam (som giver mig alle mulige løsningsforslag - bare ikke den aktuelle), og soundhound viser 0 resultater - så er lidt lost her?
Måske en af jer kan give mig løsningen?
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. november 2021 - 18:16 #1
Jeg kan desværre ikke sige hvem det er, men jeg har indsat et link med telefonnummer og mailadresse der tilhører firmaet Dog Coprenhagen.

https://dogcopenhagen.com/da/contact-us

Firmaet må vel vide hvem der har lavet reklamen.
Avatar billede jcr18 Professor
21. november 2021 - 18:32 #2
Jeg har sendt dem forespørgslen. Tak for input:)
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. november 2021 - 19:20 #3
Velbekomme :-) Det er jo ikke sikkert at de umiddelbart kan besvare dit spørgsmål, da det jo er et reklamebureau der har produceret indslaget, men jeg håber det vil lykkes 🤞🤞