Avatar billede Novice-1 Forsker
08. november 2021 - 14:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

VPN, Cyberghost er det mon derfor jeg konstant lukkes ude af Facebook

--husker ikke om det var startet før jeg installerede Cyberghost
--nej var vist stoppet inden
eller har det mon at gøre med at jeg har to profiler
fordi jeg engang ikke kunne logge på oprindelige
og kan se at man burde kunne flette - MEN -er jeg næppe ikke ferm nok til
--flette, hvis det ville have hjulpet

--eller har jeg mon fået snav på maskinen  -har nu kørt de fleste af forum.spywarefri's programmer?

p.s. kan se at når  jeg i firefox, hvor jeg bruger google som søgemaskine,  modsat at skrive en konkret adresse
i linjen der skriver en række søgeord
så protesterer Google, og påstår der er for megen aktivitet fra serveren
og skriver om VPN.
"Nogle VPN-forbindelser sender trafik, der er i strid med lovgivningen eller servicevilkårene for websites. Hvis du er internetudbyder, skal du forklare dine brugere, hvorfor de bør afinstallere disse VPN-forbindelser. Når misbruget på Googles netværk stopper, fjerner vi automatisk blokeringen af de IP-adresser/internetudbydere, som sendte den dårlige trafik.
OG
fik mig til at tænke på mine problemer med  Facebook
OG
det med "i strid med lovgivningen" er det så kun Cyberghost -eller gælder det ALLE VPN programmer
--eller "lovgivningen"  er det blot Googles private regler
og eller Faceboks

på forhånd tak!!!
Avatar billede Novice-1 Forsker
08. november 2021 - 14:18 #1
rettelse
              ikke stoppet MEN startet med problemer med at logge på Facebook før jeg  installerede Cyberghost  -så ud som  der blev logget ind fra andre/ flere steder i landet
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2021 - 18:12 #2
Det er lyder usædvanlig for dine oplevelser.

Prøv med at nulstille browser eller sørge for at opdatere browseren til seneste udgave.

Almindelig fejlfinding hjælper ofte. Det kan næsten ikke være VPN'et der fejler. Desuden skal man også opdatere VPN programmet, som alt andet softwares.

Held og lykke. Hopper af tråden.
Avatar billede kurt54 Ekspert
08. november 2021 - 23:37 #3
Når du vælger vpn vælger du at dele IP-adresse med en masse andre - og også at den bliver blacklistet.
Avatar billede Novice-1 Forsker
12. november 2021 - 10:48 #4
hej
hjalp intet at nulstille, men Kurt havde ret, de sidste mange gange så det ud som jeg loggede på i Sverige et sted,
er endt med at facebook blokerede kontoen og forlangte dokumentation som eksempelvis pas med tydeligt foto  ---
håber de passer godt på det/ skjuler det og MAIL for alle andre end facebook
Avatar billede Novice-1 Forsker
12. november 2021 - 11:00 #5
P.S på et vist tidspunkt kom der også 'een  meddelse fra virusprogrammet Eset, på alternativ mail  der spurgte om computeren var stjålet --gætter det også have noget med VPN opkobling at gøre -i Sverige
står ellers jeg er koblet op i Danmark, få km borte