Avatar billede sune_posselt Nybegynder
30. august 2001 - 04:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MySql-BLOB til fil

Hejsa

Jeg leger lidt med et system hvor jeg gemmer nogle billeder i en MySql database. Selve det at indsætte billederne i databasen går sådan set meget godt, og der er heller ingen problemer med at vise billederne.

Mit problem er derimod at jeg gerne vil lave et script som gemmer BLOB\'en som en fil på serveren, hvilket jeg ikke umiddelbart kan finde ud af.

Nogen der ved hvordan det gøres?
Avatar billede myplacedk Nybegynder
30. august 2001 - 07:23 #1
Du ved altså hvordan man henter filen fra databasen, så du mangler bare at gemme den. Det gør du med fwrite http://dk.php.net/fwrite
Avatar billede sune_posselt Nybegynder
30. august 2001 - 13:27 #2
Wow jeg må have været træt i nat :-)
Men tak for svaret.

Mvh. Sune