Avatar billede lusodana Seniormester
02. juli 2021 - 14:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fanelukning - advarsel nå man lukker Googlebrowseren

Hej venner

Når man har flere fane åbne, hvordan kan man få en advarsel, om alle fane skal lukkes når man utilsigtet lukker browseren (X i højre hjørne)?
Jeg menes jeg har haft et eller browser - måske FireFox -, som kom et advarsel.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juli 2021 - 20:03 #1
Bare googl 'edge warning when closing multiple tabs' og skift edge ud med den/de browsere, du bruger
Avatar billede Erik K Ekspert
02. juli 2021 - 21:04 #2
Chrome er ikke født med den mulighed, men du kan få det ved at hente en udvidelse til Chrome.

Gå til Chrome Web Shop og hent udvidelsen "Chrome Close Lock"

Når udvidelsen er aktiveret, vil du blive spurgt inden Chrome lukkes, når du har klikket på krydset.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. juli 2021 - 09:25 #3
Og en anden mulighed er at sætte browseren til, ved opstart, at fortsætte "hvor du slap"... - så gemmer den selv alle sessioner... - så lukkes der ved en fejl, åbner du blot igen - ingen skade sket.
Avatar billede Peter Guru
11. juli 2021 - 15:16 #4
Firefox advarer også når man lukker oppe i krydset. Jeg tror ikke det er en fejl.