09. februar 2021 - 15:20 Der er 5 kommentarer

Kølepasta hvor længe ??

Hej med jer
Jeg har en arctic silver 5 der er halt brugt og sidst var ca halvandet år siden
Kan det overhovedet bruges / virker det mere ?
eller er det bedre at gå ud og investere i en ny tube ?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. februar 2021 - 15:24 #1
jeg ville ikke bruge tid på det - køber ny tube ved hver ny montering.
09. februar 2021 - 15:50 #2
Claes57 har du været ude for det ikke virker da ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. februar 2021 - 16:32 #3
https://landing.coolermaster.com/faq/does-thermal-compounds-grease-or-paste-has-an-expiration-problem/

Du kan læse lidt mere om emnet her. Og det bør da vide noget om emnet tænker jeg.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. februar 2021 - 17:00 #4
jeg har ikke oplevet en defekt kølepasta - primært, fordi jeg altid (ret få gange) har købt ny til eget brug, og til andres pc'er, så er det en del af prisen (jeg samler ikke pc'er længere)
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. februar 2021 - 20:26 #5
Hej Claes, jeg kan godt se når jeg læser mit indlæg igen, det kunne virke som et "angreb" mod dit svar, sådan var det ikke ment. Blot som lidt ekstra input til spørger. ;)