Avatar billede wise Seniormester
29. august 2001 - 14:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilken servicepack er jeg på ?

Hej eksperter...

Hvordan kan jeg på en Novell 5.0 server se hvilken SP jeg er på  ?

Lasse
Avatar billede camping Nybegynder
29. august 2001 - 14:57 #1
Skriv VERSION på server consolen eller start NWCONFIG, kig under PRODUCTS OPTIONS vælg VIEW/CONFIGURE/REMOVE INSTALLED PRODUCTS, kig efter SPACK her finder du numret på servicepack numret.
Avatar billede wise Seniormester
29. august 2001 - 15:01 #2
Den første version viste det ikke, men det gjorde version 2, tak for hjælpen.
Hvis du laver et svar kan jeg give pointene til dig...
Avatar billede camping Nybegynder
29. august 2001 - 15:10 #3
På vores servere virker det fint med VERSION på server konsollen. Vi kører service pack 6.0a.
Avatar billede wise Seniormester
29. august 2001 - 15:53 #4
Hmmm ok, det er også den jeg gerne vil køre, (vi kører sp4 nu).

Version giver
IU_NOVELL:version
Novell NetWare 5
(C) Copyright 1983-1999 Novell Inc. All Rights Reserved. Patent Pending.
Server Version 5.00g 11 December 1999
NDS Version 7.44  3 December 1999
IU_NOVELL:
Avatar billede wise Seniormester
04. september 2001 - 01:15 #5
>>camping

Tak for hjælpen.
Jeg vil meget gerne give dig dine point, men hvis du ikke ønsker dem giver jeg dem lige til mig selv for at lukke spørgsmålet.
Hvis du ønsker dem, så skriv et svar her indenfor de næste par dage.
Avatar billede camping Nybegynder
04. september 2001 - 08:37 #6
Jamen hermed et svar!
Avatar billede wise Seniormester
04. september 2001 - 10:39 #7
Btw efter at jeg havde lagt sp6a ind står det også når man skriver version :-)