Avatar billede huddie Professor
21. december 2020 - 08:30 Der er 4 kommentarer

Websider skal bytte plads/navn

Hej Eksperter,

Jeg har et lidt tricky problem.

1) Jeg har en arbejdshjemmeside der hedder nedroncd.com, som er sat op i WordPress.

2) Så har vi en hjemmeside der hedder dcnorden.dk og er lavet hos/via Windows web-hotel og der ligger al kunde login info m.m. som ikke må gå tabt.

3) nedroncd.com skal have navnet dcnorden.dk

4) Indtil  videre har dcnorden.dk fået en sub.side ved navn login/dcnorden.dk, hvor det var planen at den nye dcnorden.dk side skulle linke til, men det gør den ikke.

5) Så i teorien skal den oprindelige dcnorden.dk slettes og login/dcnorden.dk bestå med al dens info. Så skal skal nedroncd.com hedde dcnorden.dk og linke til login/dcnorden.dk

Giver det mening og kan det lade sig gøre overhovedet og i så fald hvordan?

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Huddie
Avatar billede stjans Guru
21. december 2020 - 10:43 #1
Mmmm... Hvad med at flytte al data fra dcnorden.dk til et subdomæne dcnordn.dk/login.

Når dette er gjort spå flyt siderne fra nedroncd.com til dcnorden.dk
Avatar billede huddie Professor
21. december 2020 - 20:10 #2
VI har fået lavet en sub-side der hedder login/dcnorden.dk.
Hvordan flytter vi så nedroncd.com siderne over på dcnorden.dk siden?
- og den så kan linke til det der er på login/dcnorden.dk?
Avatar billede stjans Guru
22. december 2020 - 09:04 #3
Brug evt. duplicator.

Linke - mener du redirect ?
Avatar billede huddie Professor
22. december 2020 - 10:23 #4
Vi har den oprindelige side dcnorden.dk.
Den skulle så opdateres i dens udseende, så derfor lavede jeg i WordPress en side der hedder nedroncd.com som var kun ment som arbejdsplatform indtil den var lavet færdig.
Da den gamle dcnorden.dk side indeholder en masse login info, så kan vi ikke bare nedlægge siden, så derfor er det planen at man skal kunne linke til den fra de nye dcnorden.dk hjemmesider.
Så når kunderne slår op på dcnorden.dk, så kommer de ind på de nye sider (dem der p.t. hedder nedroncd.com) og så skal man kunne via en knap "Login" på dcnorden.dk linke sig videre til den gamle side der som sub-side gerne skulle hedde login/dcnorden.dk

Siderne er jo lavet på hver deres web-hotel type.

Giver det mening om hvor vi vil hen?