Avatar billede Nils Erik Jensen Juniormester
14. december 2020 - 14:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tilføj postering

Ønsker i en macro at tilføje en ny postering efter den sidste postering
Avatar billede madklub Guru
14. december 2020 - 14:57 #1
Du kan ikke forvente at få hjælp, når du ikke skriver mere.
Avatar billede Nils Erik Jensen Juniormester
14. december 2020 - 15:22 #2
Okay det prøver jeg så.
Jeg har en macro der danner nogle posteringer (fakturalinier) i et andet ark. disse posteringer skal jeg så samles i et  separat ark. Mit problem er at i macroen kan jeg gå til sidste postering, men jeg ved ikke hvordan jeg kommer en linie længere ned  til den nye postering.
Avatar billede madklub Guru
14. december 2020 - 15:26 #3
Tryk 'Pil Ned'
Avatar billede Nils Erik Jensen Juniormester
14. december 2020 - 16:18 #4
Så sker der jo det at jeg havner i en fast  række adresse feks A50. Jeg gør det, at jeg udfører en end + pil ned og så er jeg i sidste række der indeholder noget, derefter vil jeg gerne hoppe til den næste række. !
Avatar billede madklub Guru
14. december 2020 - 17:31 #5
Selection.End(xlDown).Select
    ActiveCell.Offset(1).Select
Avatar billede Nils Erik Jensen Juniormester
14. december 2020 - 17:54 #6
Tak for løsningen. Skal jeg gøre mere end at Markerer det som løsningen?
Avatar billede madklub Guru
15. december 2020 - 07:26 #7
Nej, det er helt ok.