Avatar billede fuel Nybegynder
29. august 2001 - 13:07 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

Er Eric sur nu ???

Er han ?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
29. august 2001 - 13:08 #1
Håber sgu admin sporer ham, og melder ham til hans internetudbtder for spam
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
29. august 2001 - 13:12 #2
jeg tror vist ikke helt jeg er med.. Hvad har han gjort?
Avatar billede snowball Novice
29. august 2001 - 13:12 #3
fuel: Jeg tror efterhånden vi alle har fattet dit budskab, så vil du ikke være så venlig at la\' være med at oprette flere \"spørgsmål\" om det !? TAK !

Snowball
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
29. august 2001 - 13:13 #4
Avatar billede bbs Nybegynder
29. august 2001 - 13:14 #5
Slap af!
Avatar billede fuel Nybegynder
29. august 2001 - 13:14 #6
Og hvor stor tror du selv sandsynligheden er for der sker andet end jeg mister min konto herinde ??
Eric...
Den eneste grund til dette er min sidste kommentar er, at det  kun er DIG som jeg mener er et fjols, og det ikke skal gå mere ud over andre seriøse brugere.
Syns du burde finde dig mere fornuftige ting at lave, end blande dig i andre folks sager.
Men DET HER FORUM er vel hele dit liv !
Tag og kom lidt videre i tilværelsen.

Og til alle andre...
Undskyld at det her spam går ud over jer alle.
Stopper nu, da det ikke er meningen det skal ramme jer på nogen måde..
Avatar billede fuel Nybegynder
29. august 2001 - 13:15 #7
Snowball..
Jo.. Det her var den sidste. *s*
Avatar billede disky Nybegynder
29. august 2001 - 13:16 #8
fuel:

jeg vil måske ikke kalde dig et fjols, men et stort iritations moment er du bestemt.

Jeg giver Snowball helt ret STOP
Avatar billede snowball Novice
29. august 2001 - 13:17 #9
fuel: Tak =)

Snowball
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
29. august 2001 - 13:23 #10
fuel.......
de fleste læser ref. igennem, og når de ser at i/du overfører 3500 point fra en konto til en anden, så tror jeg (hvis du er heldig) at 1% har ondt af at du bliver slettet........hvis de har ondt af dig, så tror jeg sgu det er af andre årsager......

Eksperten er ikke mit liv, men en stor del af det. Derfor skal du ikke komme og ødelægge en kanon god site på nettet, ved at lave sådan en gang lort......

Mine point er \"hårdt\" tjente point.
Avatar billede fuel Nybegynder
29. august 2001 - 13:35 #11
Eric...
Du KUNNE jo oxo have valgt liiiiiige at sige det på en ordentlig måde til at starte med, i stedet for at fare op med det samme, og kontakte Admin, Eller spørge om hvem der ellers vil gøre det.
Du kunne have sagt tingene som de var på en pæn måde, og blande Admin udenfor.. Men du kørte det op fra starten af. Jeg gider ikke spilde mere tid på dig.
Prøv bare en anden gang hvis folk gør noget forkert, at starte med at sige det på en ordentlig måde, dettte vil gavne både brugere og forum mere. Når du starter med at råbe på admin, i stedet for at sige tingene pænt.. Hvad havde du så forventet !???
Er meget muligt at det vi gjorde var forkert..

Anyway.. Er stadig hamrende ligeglad..
Kontakt Admin.. I dont give a fuck !
Og enig.. Er en god site...
Men mener det er dig som farer unødigt op, i stedet for at sige tingene pænt.
Kan du måske samtlige regler på enhver site på nettet ?
Avatar billede dar Nybegynder
29. august 2001 - 13:46 #12
fuel>> Du er da den værste spasser der nogen sinde har eksisteret her på siden! Man kan sgu da ikke tillade sig først at bryde en hel masse regler og derefter skælde ud på og provokere folk (eric-pedersen) fordi de bliver sure over dit svindel!

Jeg håber fanme at du snart bliver slettet!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. august 2001 - 13:47 #13
fuel >> Ja, samtlige forumer jeg deltager i. Starter altid med at læse FAQ\'en + regler.
Avatar billede fuel Nybegynder
29. august 2001 - 13:57 #14
dar...
Overtrådte EN...
Og så skal man smides ud ???
De andre kom først bagefter.
Det der pissede mig af var at Admin bare skulle kontaktes, og så skulle man smides ud, for at have foræret nogle point !
Man kunne ikke have valgt lige at skrive en besked lydende.. \"Hey rødder.. Sådan gør vi ikke her\" *S*...???? I stedet for bare et gøre hvad man kan for at få folk smidt ud !!!!!
Og om jeg blir slettet.. Tror du selv det rager mig.
Avatar billede fuel Nybegynder
29. august 2001 - 14:00 #15
tommyf...
Min fejl.. Læste ikke reglerne..
Men det ændrer ikke ved at man kan sige tingene til en uden at skulle råbe på Admin, og bede om at få folk smidt ud.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
29. august 2001 - 14:02 #16
føler egentligt ikke jeg skylder dig nogen undskyldning......men for eftertiden skal jeg nok skrive det lidt pænere, så kan dem der siger ja til at de har læst reglerne (men ikke lige har gjort det aligevel) måske få 1 chance til

Men hverken du eller coolaxe er nye brugere
Avatar billede prodic Mester
29. august 2001 - 14:05 #17
Fuel->Er ganske indforstået med at du kan være en smule utilfreds, men du har klart overtrådt reglerne(de selvsamme regler som du har accepteret ved at oprette dig).
Men du forærer alle dine point væk(3500) af dem til en du kender, hvilket i sig selv ikke er lovligt. Hvad skal han dog med dem? kan han ikke tjene dem selv?.

Det jeg ikke forstår er hvorfor du pludselig farer op, på trods af tonen fra Eric. Du forlanger selv en proper tone af andre(\"Rødder...sådan gør vi ikke her\") når de skal svare dig.
Hvilket faktisk leder mig til mit spørgsmål - du forlanger selv en proper tone af andre, så er det lige jeg ikke forstår hvorfor jeg skal have alle de mails fra dig bare fordi du er sur.
Det kan da på ingen måde gavne nogen, at du sender mails ud til flere 1000 brugere pga. at du er hidsig.
Det var det hele, håber hermed ikke at jeg skal modtage flere \"ligegyldige\" æggekoger mails fra dig.

Var det ikke nemmere bare at melde sig ud automatisk fremfor at blive slettet?
Avatar billede fuel Nybegynder
29. august 2001 - 14:07 #18
eric...
Jo... Er faktisk ny bruger.
Som du selv kunne se havde jeg hverken stillet eller svaret på nogle spørgsmål tidligere.
Den eneste grund til jeg havde så mange point, var at jeg blev tilmedt for lææænge siden... Har bare ikke brugt siden.

Forventer heller ikke en undskyldning... Du kan jo svare folk som du vil.. Siger bare at JEG syntes det var en forkert måde at gøre det på.

Men er da sikker på det vil gavne andre hvis du en anden gang skriver lign. at du gør det på en pæn måde, og giver dem chancen for at rette deres fejl.
Avatar billede fuel Nybegynder
29. august 2001 - 14:14 #19
prodic...
HAR længere oppe i denne tråd skrevet at jeg IKKE vil lave flere nye indlæg, og samtidig skrevet en undskyldning for dem som allerede VAR oprettet.
(VED godt det ikke ændrer ved at de er der, og generer jer andre)
Svarer udelukkende på den som allerede kører her.
Så der kommer ikke flere fra min side.

Har IKKE faret op over for nogen, som ikke gjorde det over for mig selv først, på den ene eller den anden måde. Folk kan vel kun forvente svar på tiltale, ligesom jeg selv gør.
Avatar billede prodic Mester
29. august 2001 - 14:17 #20
Fuel->Tak!
Avatar billede fuel Nybegynder
29. august 2001 - 14:20 #21
Prodic>> You\'re welcome !
Avatar billede cille Nybegynder
29. august 2001 - 14:27 #22
damn dette er det mest latterlige jeg nogensinde har set som internet bruger... og så er jeg slet ikke en cyber nørd som i andre åbenbart er..

tænk at spasse ud over hvem der må hvad og hvornår de får lov, det er da ikke mord vi taler om her men points, og lorte snak.. jeg er ligeglad om i prøver at spore mig, jeg siger kun min mening og tror famne ikke man ryger i cyber fængslet for det*GGG* desuden må fuel da selv bestemme hvad der skal ske.. i har kun ondt i røven fordi i ikke har udtænkt dette noget før..
Avatar billede prodic Mester
29. august 2001 - 14:29 #23
Cille->Du har været ret hurtig til at danne dig et overblik over situationen må man sige.

Cille:
Oprettelsesdato 2001-08-29 14:19:24
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
29. august 2001 - 14:38 #24
Fuel.....der var sgu en der syntes det var synd for dig :-)

Godt fanget prodic
Avatar billede fuel Nybegynder
29. august 2001 - 14:40 #25
eric..
Tror ikke hun syntes det er synd.. Tror nærmere hun har medlidenhed med jer andre ;-)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
29. august 2001 - 14:42 #26
prodic:> LOL... godt set! :-)

cille = fuel?? Who knows?
Avatar billede fuel Nybegynder
29. august 2001 - 14:46 #27
idaugaard..
Prøv lige at læse mine tidligere indlæg...
Lyder jeg som en der har brug for at oprette en ny bruger, for at få en som giver mig medhold i mine meninger ?
Tror vist at du kan se at jeg sagtens kan svare for mig selv.. *s*

prodic.. Jeps. Godt set..
idaugaard.. Ik så godt set *B*
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
29. august 2001 - 14:49 #28
fuel:> Jeg aner da ikke havd jeg skal tro om dig?? Du kunne sagtens være fucked up nok til at oprette en ny bruger, eller få en kammerat til at gøre det!
Jeg glæder mig bare til at jeg ikke skal se og høre mere på dig!
Avatar billede fuel Nybegynder
29. august 2001 - 14:51 #29
idaugaard...
Jam hvof blir du så ved med at følge med i tråden ??
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
29. august 2001 - 14:54 #30
Godt spørgsmål.. mennesker har en mærkelig trang til at altid se på mærkelige og frastødende ting! Ligesom folk samler sig om et trafikuheld, så kan jeg ikke lade være med se hvad for underlige og mærkelige ting du nu finder på!!
Avatar billede fuel Nybegynder
29. august 2001 - 15:01 #31
Idaugaard..
Oki.. DER var jeg flad af grin... *b*
Men kan bare ikke forstå du glæder dig til at slippe for mig så... *b*
Men inden vi kører den her længere ud... Så kom med nogle indlæg til det, som det drejer sig om, i stedet for at trække det ud på et sidespor. *s*
Avatar billede cille Nybegynder
29. august 2001 - 15:28 #32
årh årh krig!!!

jeg er famne min egen  og dig idaugaard må da kede dig vildt siden du ikke kan få noget til at hænge sammen...

og i andre, hvad er problemet nu???
det virker som om i har været herinde for længe og ikke kan se forskel på virklighed og cyber, ikke at jeg syns dette er skide sjovt, hey.. dette er faktisk sjovt*GGG* i opfører jer som om dette er verdens navle..
nørder*GGG*
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
29. august 2001 - 15:45 #33
det er verdens navle......
Avatar billede billeschou Nybegynder
29. august 2001 - 16:13 #34
magnus-spawn...
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
29. august 2001 - 17:14 #35
billeschou:> Ja... Magnus.... det kunne det jo også være! :-)