Avatar billede lurup Ekspert
17. november 2020 - 15:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows live mail

Jeg har en windows 10 Home hvor jeg skal have Windows live mail til at køre .
Det er pga det er en ældre fyr på 92år som har brugt den og er glad for at bruge den.
Skal den hentes ?
Jeg har backup af mail og konto fra hans gamle pc
Avatar billede thomas_bk Ekspert
17. november 2020 - 15:20 #1
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. november 2020 - 15:35 #2
Overvej stærkt at bruge Windows Mail eller Thunderbird i stedet.

Ja, ja og ja - ældre mennesker har det ikke godt med at lære ny ting, men de gamle udgår af en grund - og min politik (også over for min gamle far) er, at så længe hjernen er i stand til at lære det ny, så skal den dælemig også det - for det giver det bedste resultat i det lange løb.

Men som linket fra Thomas_bk er inde på, skal du have fat på Windows Live essentials installeren - gennem den kan du vist stadig installere Live Mail. Skal du have den på dansk, skal du formentlig spore den danske udgave af Windows Live installeren... - jeg troede jeg havde den, men det har jeg desværre ikke alligevel.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. november 2020 - 15:43 #3
Avatar billede lurup Ekspert
17. november 2020 - 22:36 #4
Tak for hjælpen....selvom jeg ikke kunne få det til at virke. Den kom med en fejl efter install.
Vælger at bruge Outlook