Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
13. november 2020 - 15:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Stre - Reklamerer - Når jeg vil afspille en DvD !

Ja :
Hver gang jeg vil afspille en DvD -
Så kommer der en reklame - Et link til Microsoft Store.
Noget om DvD, som jeg ikke kunne bruge.
Bruger VLC player
*
Hvordan stopper man den reklame ?

Windows 10.
*
Med venlig hilsen Jørn *
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. november 2020 - 19:09 #1
Måske kan AdBlock fjerne dette problem.

Her er der to links. det ene til Microsoft Edge og det andet til Google Chrome.

https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock-plus-free-ad-bloc/cfhdojbkjhnklbpkdaibdccddilifddb?hl=da

https://microsoftedge.microsoft.com/addons/detail/adblock-plus-gratis-anno/gmgoamodcdcjnbaobigkjelfplakmdhh

Det er kun et forslag og jeg er ikke sikker på at det vil hjælpe. Hvis ikke så kan programmerne altid afinstalleres igen. Jeg bruger selv AdBlock og begge browsere.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
13. november 2020 - 21:23 #2
Tak, ErikHg - Kigger på det ... Tak
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
14. november 2020 - 10:19 #3
Jeg brugte AdBlock
(Jeg har i forvejen UBlock Organ til Firefox) - Noget af det samme.
Men brugte AdBlock til Edge -
*
Det hjalp nu ikke. - Men god at have !
*
Jeg opdagede, at man kunne sætte PC til "Automatisk afspilning" - Trykke på VLC.
Det hjalp !
*
Tak for AdBlock
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. november 2020 - 12:35 #4
Velbekomme :-) Godt det lykkedes.