Avatar billede lurup Ekspert
16. august 2020 - 21:13 Der er 3 kommentarer

Tegneprogram

Hej

Jeg skal bruge et gratis tegneprogram til at tegne en hal gulv og 50 borde.

Det skal bare være i 2d . Det er til en bordkort oversigt.
Jeg har brugt Autocad i mange år men har ikke adgang til det mere
Avatar billede milter Ekspert
16. august 2020 - 21:23 #1
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
17. august 2020 - 09:16 #2
Det vektorbaserede tegneprogram LibreOffice Draw er inkluderet i den gratis kontorpakke LibreOffice: https://www.libreoffice.org/download/download/
Hvis man kun vil have tegneprogrammet, kan den øvrige del af pakken fravælges ved installationen.
For en tidligere bruger af AutoCAD vil programmet kunne bruges straks uden oplæring.
Avatar billede perwolf Forsker
17. august 2020 - 10:01 #3
Floorplanner.com har jeg brugt til min lejlighed. Der kan nemt sættes møbler m.v. ind.
Den virker både til 3D og 2D.
Nemt at gå til, og man kan sætte nøjagtige mål ind på lokale og møbler.