Avatar billede Jakob Novice
01. maj 2020 - 22:17 Der er 6 kommentarer

Sidder fadt i en Windows konfiguration

Jeg sidder i det problem at jeg ikke kan komme videre fra en Windows konfiguration. Har lige købt en ny pc.

Info omkring konfigurationen:
Jeg har mulighed for at få hurtig adgang til beskeder, sms-beskeder og meddelelser ved at indtaste mit mobilnummer til konfigurationen. Har prøvet at indtaste mit nummer og trykke “send” så man får en bekræftelse af mobilnummeret. Det får jeg ikke. Har også prøvet at trykke “gør det senere”. Der sker heller ingenting. Har også prøvet at trykke “næste” uden held. Det er alle de muligheder jeg har på skærmen. Ved ikke hvad jeg skal gøre.

Håber virkelig i kan hjælpe da den er købt i dag hos Elgiganten.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. maj 2020 - 06:42 #1
Nu bruger jeg ikke selv funktionen.
Der må jo være 2 enheder hvor disse indstillinger skal kunne forene sig til det du ønsker.
Problemet kunne vel også ligge at telefon  ikke vil sende oplysningerne på grund af at der er funktioner der ikke er aktive.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. maj 2020 - 08:15 #2
Evt +45 foran telefonnummer så funktionen ved, at det er dk?
Avatar billede INK Ekspert
02. maj 2020 - 09:14 #3
Hvis alt er låst, så sluk maskinen ved at holde tænd/sluk knappen nede. Derefter start forfra. Hvis alt mislykkes, er det en garantisag. Men enig i både #1 og #2.
Avatar billede Jakob Novice
02. maj 2020 - 10:10 #4
Har prøvet og slukke den og starten den nu. Men når jeg starter den så starter den bare inde på den samme konfigurations "spørgsmål", så den starter ikke forfra med windows installationen
Avatar billede claes57 Ekspert
02. maj 2020 - 10:50 #5
Gendan pc, og start forfra... sluk pc mens den starter op og gør det tre gange, så finder win ud af at vise en menu, hvor du kan fikse problemer (=gendan)
Avatar billede Jan Seniormester
02. maj 2020 - 11:35 #6
gå i butikken med den.
gå kun hjem med en computer der virker