Avatar billede stine Praktikant
12. april 2020 - 19:21 Der er 3 kommentarer

fra mp3 til cd

Jeg har ikke længere en computer med cd-drev. Jeg vil super gerne have brændt nogle lydfiler på en gammeldags CD, der kan afspilles i en cd afspiller. Findes der en butik eller et sted på nettet, hvor nogle kan gøre det for mig?

Tusind tak
Avatar billede claes57 Ekspert
12. april 2020 - 19:27 #1
køb et løst cd-drev til usb, det er langt billigere end at få andre til det.
bare et af mange https://www.proshop.dk/Optiske-Drev-DVD-BR-Floppy/LG-GP57EB40-DVD-RW-Braender-USB-20-Sort/2470310
Avatar billede milter Ekspert
12. april 2020 - 19:58 #2
Og du kan bruge Windows Media Player til at brænde CD'erne. Kig på afsnittet: 2. Windows Media Player

https://www.apowersoft.com/burn-cd-windows-10.html
Avatar billede 220661 Ekspert
12. april 2020 - 20:41 #3
Noget udstyr kan også håndtere usb pinde. Og måske også mp3 filer.

Hvis ikke du har den mulighed er jeg helt enig i Claes57 forslag. Og ja Media Player kan klare brænde opgaven for dig :-)