Ingen lyd på min DELL XPS 8500 stationær
Jeg har opdaget at der ikke er lyd på min PC som kører Windows 10 Home version 1909. Alle ledninger er tilsluttet og alle knapper er skrut op. Hovedtelefon virker heller ikke når jeg tilslutter den.Jeg har været inde i indstillinger under lyd og kørt fejlfinding og jeg har været inde på følgende side: https://support.microsoft.com/da-dk/help/4520288/windows-10-fix-sound-problems , men jeg har ikke fundet en løsning endnu.
Jeg støder på følgen meddelelse ved fejlfinging: Lydtjenesten svarre ikke.
Jeg har opdaget at 6 af mine 10 stk USB ikke virker.
Jeg har været inde i Administrationshændelser: Hvor der er en del advarsler fra den 14/3 2020. Gul trekanter:
Lognavn: System
Kilde: Microsoft-Windows-DistributedCOM
Dato: 14-03-2020 10:31:17
Hændelses-id: 10016
Opgavekategori:Ingen
Niveau: Advarsel
Nøgleord: Klassisk
Bruger: DESKTOP-I7JT9NV\Bruger
Computer: DESKTOP-I7JT9NV
Beskrivelse:
Adgangsindstillingerne standard for computeren giver ikke Lokal Aktivering adgang til COM-serverprogrammet med CLSID
{C2F03A33-21F5-47FA-B4BB-156362A2F239}
og APPID
{316CDED5-E4AE-4B15-9113-7055D84DCC97}
for brugeren DESKTOP-I7JT9NV\Bruger SID (S-1-5-21-2869148845-3029384111-4148129309-1001) fra adressen LocalHost (via LRPC), der kører i programbeholderen Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_10.0.18362.449_neutral_neutral_cw5n1h2txyewy SID (S-1-15-2-155514346-2573954481-755741238-1654018636-1233331829-3075935687-2861478708). Denne sikkerhedstilladelse kan redigeres ved hjælp af administrationsværktøjet til komponenttjenester.
Hændelses-Xml:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Microsoft-Windows-DistributedCOM" Guid="{1B562E86-B7AA-4131-BADC-B6F3A001407E}" EventSourceName="DCOM" />
<EventID Qualifiers="0">10016</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>3</Level>
<Task>0</Task>
<Opcode>0</Opcode>
<Keywords>0x8080000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2020-03-14T09:31:17.525472200Z" />
<EventRecordID>9374</EventRecordID>
<Correlation ActivityID="{52fac325-f3dd-4077-9280-899794df70ca}" />
<Execution ProcessID="648" ThreadID="11360" />
<Channel>System</Channel>
<Computer>DESKTOP-I7JT9NV</Computer>
<Security UserID="S-1-5-21-2869148845-3029384111-4148129309-1001" />
</System>
<EventData>
<Data Name="param1">standard for computeren</Data>
<Data Name="param2">Lokal</Data>
<Data Name="param3">Aktivering</Data>
<Data Name="param4">{C2F03A33-21F5-47FA-B4BB-156362A2F239}</Data>
<Data Name="param5">{316CDED5-E4AE-4B15-9113-7055D84DCC97}</Data>
<Data Name="param6">DESKTOP-I7JT9NV</Data>
<Data Name="param7">Bruger</Data>
<Data Name="param8">S-1-5-21-2869148845-3029384111-4148129309-1001</Data>
<Data Name="param9">LocalHost (via LRPC)</Data>
<Data Name="param10">Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_10.0.18362.449_neutral_neutral_cw5n1h2txyewy</Data>
<Data Name="param11">S-1-15-2-155514346-2573954481-755741238-1654018636-1233331829-3075935687-2861478708</Data>
</EventData>
</Event>
Et pc firma har installeret et nyt grafikkort den 3 januar 2020, men jeg tror ikke at lyden har været væk så længe, men jeg er ikke helt sikker.
Alle Drivere er opdateret i følge One Safe Driver Manager
Diagnostics Troubleshooting Wizard
Description
Faulting Application Path: C:\Windows\system32\msdt.exe
Creation Time: 14-03-2020 11:27:33
Problem: Problemet er ikke løst
Status: Rapport er sendt
Problem signature
Problem Event Name: ScriptedDiagFailure
PackageId: Microsoft Corporation.AudioPlaybackDiagnostic.4.5
RootCause: RC_AudioServiceResponse/DefaultInstanceId
Version: 1.0.0.0
DynamicParameter: Default
Extra information about the problem
Bucket ID: 93b82054c5cc63880882939bd279a047 (127900527555)
Håber at nogen kan hjælpe? jeg forstår ikke så meget af fejlmeddelelserne.