Avatar billede L1234 Praktikant
26. februar 2020 - 18:56 Der er 1 kommentar

Min skærm deler sig

Hej

Jeg oplever at mit word dokument kun viser halvdelen af dokumentet inde i word. det er som om at der er en indstilling som gør at den ikke viser den nederste del af dokumentet.
Avatar billede INK Ekspert
26. februar 2020 - 20:47 #1
Kender ikke problemet, men hvilken version af Windows og hvilken version af Office?
Har du forsøgt at reparere Office? Kan gøres i kontrolpanel. Vælg programmer og funktioner. Marker Office og højreklik. Vælg rediger/reparer og naturligvis ikke "fjern".