Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2020 - 21:10 Der er 2 kommentarer

Backup af "Notater"

Er der nogen der ved hvordan man tager backup af "Notater"? Appen der er installeret på Samsung telefoner ved køb. Eller i hvert fald har været det indtil S7. Ved ikke om det stadig er tilfældet.

Umiddelbart kan kan jeg kun finde ud af at sende ét notat af gangen til min Dropbox. Markere jeg mere end et notat, forsvinder "Send videre" muligheden. Derudover kan jeg ikke åbne notatet når jeg downloader det til telefonen igen. Får beskeden der ikke er en app der kan åbne det (selv om der er ...).

Min telefon er ved at være så gammel jeg "forventer" den når som helst kan finde på at give op og ikke vil tænde igen (som med den sidste jeg havde). Så er nødt til at have backup af alt ...
Avatar billede claes57 Ekspert
10. februar 2020 - 12:58 #1
'Samsung Notes' er på min (fra 2017 med Android 8). Den har i indstillinger i appen selv mulighed for at synkronisere med 'Samsung Cloud' så der ligger en kopi der. Når du skifter til ny kan du importere fra din Samsung konto, så den nye tlf kører videre.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2020 - 21:39 #2
Hmm... Tak. Jeg opbevare ikke noget på nettet. Skal jeg så virkelig til det… Havde håbet der var en mulighed for at kopiere skidtet til hvad-man-nu-vil.