Avatar billede bme Juniormester
02. januar 2020 - 16:45 Der er 8 kommentarer

MSM

Hej

Når jeg starter Explorer er min startside Google, det er OK,
men når jeg starter en ny fane kommer jeg ind på MSM nyheder,
det er jeg ikke interesseret i, hvordan kan jeg undgå det og få
en ny Google side i stedet?

Det har ikke altid været sådan.

Venlige hilsener og godt nytår
Bente Mehlbye
Avatar billede mort1 Ekspert
02. januar 2020 - 17:07 #1
Det kan vist desværre ikke ændres, selv har jeg lavet et link til Google, det er vist hurtigste måde
Avatar billede milter Ekspert
02. januar 2020 - 17:16 #2
Mener du MSM eller MSN?
Avatar billede bme Juniormester
02. januar 2020 - 17:22 #3
Jeg mener selvfølgelig MSN :-)
Avatar billede milter Ekspert
02. januar 2020 - 17:43 #4
Og så skal vi også lige finde ud af, om det faktiskt er Microsofts "Internet Explorer", vi taler om, og om det er Microsofts "Edge" eller en helt anden browser.

Hvilket styresystem har du, dvs. Windows 10, 8 eller ...?

https://support.microsoft.com/da-dk/help/17426/windows-internet-explorer-11-change-home-page
Avatar billede bme Juniormester
02. januar 2020 - 18:33 #5
Der er vel ikke så mange browsere der hedder noget med Explorer andet end
Microsoft's, jeg bruger Windows 8
Avatar billede milter Ekspert
02. januar 2020 - 19:55 #6
#5.
Det er ikke for at fornærme dig, men jeg har spurgt og svaret i det her forum i mange, mange år, og ikke alle er helt klar over, hvad de reelt har af programmer og andet på deres computer :-)  Et kvalificeret svar kræver næsten altid, at vi ved nøjagtigt, hvordan computeren er stykket sammen.

Her er et par forslag udover det i #4.

https://www.ghacks.net/2017/05/10/restore-internet-explorers-old-new-tab-page/

https://www.tenforums.com/browsers-email/114935-msn-homepage-appears-bootup.html
Avatar billede bme Juniormester
02. januar 2020 - 21:58 #7
Tak for hjælpen, jeg prøver dine forslag:-)
Avatar billede Ane Praktikant
05. januar 2020 - 10:57 #8
Det er super nemt. Jeg har fx sat min egen blog https://firelife.dk som åbningsside.
Man stiller sig på den side man vil have som "hjem", højreklikker på huset og vælger nederste mulighed - Tilføj eller skift startside.