Avatar billede Clara Heiberg Novice
29. december 2019 - 23:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ridse i Iphoneskærm

Hej jeg har fået en mindre men synlig ridse i min nye IPhones skærm. Har prøvet at få den fjernet ved hjælp af tandpasta, men uden held. Nogen der kender et middel der skulle hjælpe eller andet?
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. december 2019 - 13:01 #1
Jeg har fundet noget her der måske kan løse problemet. Der står at alle iPhone-skærme er af glas. Er den af plast, kan man bruge tandpasta (ikke gel-type)

https://da.kulorcases.com/blogs/blog/how-to-remove-scratches-from-your-phone-screen

Jeg har selv en Samsung mobil. Lige så snart jeg købte denne, købte jeg også et cover af hærdet glas til at beskytte skærmen. Det virker fint: nul ridser :-)
Avatar billede Clara Heiberg Novice
30. december 2019 - 22:51 #2
Mange tak, vil prøve det der Ceriumoxidpoleret som de anbefaler😊
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
31. december 2019 - 08:10 #3
Kan du ikke finde det, så prøv din lokale mekaniker, det bruges også til ridser og mindre stenslag i bilruder ...