Avatar billede CharlotteL Praktikant
16. december 2019 - 15:15 Der er 1 løsning

word og problemer med margen

Da jeg skulle skrive i et nyt dokument.
Margen står til at være 3 i toppen, men markøren står og blinker helt oppe i starten af papiret og margen i venstre side står helt oppe på et - jeg går i i margen og selv om jeg ændre forskellige margener ændre den sig ikke i top margen men kun i side margen. Jeg kan ikke ændre manuelt på den i venstre side margen da der ingen pile er til at rykke op og ned med.
Hvad gør jeg forkert her.
Ville gerne have lidt hjælp her, da mine alle mine dokumenter er hoppet op til papirkanten.
På forhånd tak
Har prøvet at slukke maskinen og tænde op igen men problemet  er der  forsat.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
16. december 2019 - 15:37 #1
Du har blot fået ændret på en indstilling i Word. Det kan du let rette igen.

Se mit svar i denne tråd:
https://answers.microsoft.com/da-dk/msoffice/forum/msoffice_word-mso_win10-mso_2016/word-layout/c51e951d-9a9a-452c-baba-641ad9393900?rtAction=1520357978581