Avatar billede fuel Nybegynder
28. august 2001 - 14:38 Der er 50 kommentarer og
1 løsning

Foræring

Eller hvad ??
Avatar billede coolaxe Nybegynder
28. august 2001 - 14:39 #1
takker for det *ss*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
28. august 2001 - 14:39 #2
svar ikke !!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. august 2001 - 14:39 #3
øhhhhh, hvad går det nu ud på
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. august 2001 - 14:40 #4
hvem skriver til admin, og får dem begge slettet fra eksperten
Avatar billede coolaxe Nybegynder
28. august 2001 - 14:41 #5
Nil.dk>>> Hvorfor ikke????
Avatar billede nil.dk Nybegynder
28. august 2001 - 14:41 #6
Admin er underrettet
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. august 2001 - 14:41 #7
Fuel:
Oprettelsesdato 1999-08-11 00:00:00
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (748 dage * 5 point) 3740
Point tjent 0
Point brugt 3500
Point ude 0
Banner Point 0
I alt 540
Avatar billede vladimirr Nybegynder
28. august 2001 - 14:42 #8
coolaxe -> Fordi du nu bliver slettet sammen med Fuel.
Avatar billede coolaxe Nybegynder
28. august 2001 - 14:42 #9
Eric-pedersen>>> Hvorfor det??? Jeg bruger dem til jer andre, det gør fuel ikke, så i får glæde af dem....*ss* Det er da til fordel for jer alle.
Jeg stiller sp. for fuel og får derfor point.
Avatar billede dumdum Nybegynder
28. august 2001 - 14:42 #10
tamtam...
Avatar billede fuel Nybegynder
28. august 2001 - 14:43 #11
Hav lige ondt i røven folkens, fordi det ikke var jer der fik dem...
Get a life... Og kontakt admin... Hvad rager det mig !
Avatar billede nil.dk Nybegynder
28. august 2001 - 14:44 #12
coolaxe >> opret et spm og giv pointene til Admin
Avatar billede fuel Nybegynder
28. august 2001 - 14:44 #13
HAR givet dem væk.. Oprettter da bare en ny konto !! *SS*
Avatar billede fuel Nybegynder
28. august 2001 - 14:45 #14
NU blir pointene brugt... I stedet for de bare ligger gemt i en krog... Cool-Axe hjælper mig med diverse spørgsmål til andre... Hvori ligger forskellen for jer andre, om JEG stiller dem, og giver point, eller han gør og giver dem ???
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. august 2001 - 14:47 #15
cool...
du stiller spørgsmål for fuel????????

der er en ting der undrer mig....fuel\'s konto har stået totalt stille...
Din konto:
Oprettelsesdato 2001-06-14 15:35:35
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (75 dage * 5 point) 375
Point tjent 3500
Point brugt 500
Point ude 130
Banner Point 3
I alt 3548

det er det første spørgsmål du besvarer, og vupti så lægger du på ca 4000 plads
Avatar billede dumdum Nybegynder
28. august 2001 - 14:48 #16
Det har været koordinering af højeste klasse.

Spørgsmålet blev oprettet kl 14:38:41
svaret blev oprettet kl 14:39:05

Men ok.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
28. august 2001 - 14:49 #17
Admin ER underrettet
Avatar billede coolaxe Nybegynder
28. august 2001 - 14:50 #18
Er dette et sp om konkurence eller er det her forum for at hjælpe hinanden??? og hvis det er et sp. om placering, kan jeg godt gå på en 40000 plads.... det gør ikke mig noget.... vil kun have hælp og hjælpe hvis jeg kan.... nu kan jeg mullighed for at stille sp. som jeg ikke havde råd til før... okay... *ss*
Avatar billede fuel Nybegynder
28. august 2001 - 14:50 #19
nil.dk
GODT... Så er vi alle jo glade...
Hero of the day *SSSSSSS*
RING TIL NETPOLITIET !!!
Er FANDME farligt det her !!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. august 2001 - 14:51 #20
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

står der bl.a.

Det er kun tilladt at oprette én bruger pr. person, således at man ikke anvender forskellige idenditeter, og dermed også har mulighed for at tildele sig selv point.

De point som man tildeles eller har optjent, skal anvendes med omtanke, således at alle fremover kan have tiltro til dette system.

Alle brugere skal, hvis de ser eller oplever fejlagtig brug af Eksperten, oplyse dette via info@eksperten.dk, som herefter vil tage affære.

Det er Ekspertens frie rettighed til enhver tid at udelukke, herunder slette, eventuelle brugere, som ikke efterlever disse regler
Avatar billede fuel Nybegynder
28. august 2001 - 14:51 #21
FUUUUCK... JEG LIGGER IKKE NR. 1 !!!
*GRÆDE GRÆDE*
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. august 2001 - 14:52 #22
det burde være til at overholde...........det kan mange andre (ellers lær de det)
Avatar billede fuel Nybegynder
28. august 2001 - 14:53 #23
Ja jeg er sq da ked af det nu !!! *fnis*
Avatar billede fuel Nybegynder
28. august 2001 - 14:54 #24
JEG SLADRER !!!! *fnis*... Hvor sødt !!!
Ryger sq nok tidligt i seng i aften nu !!!
Avatar billede nil.dk Nybegynder
28. august 2001 - 14:56 #25
Nej du bliver bare slettet og mister pointene..
Avatar billede fuel Nybegynder
28. august 2001 - 14:58 #26
Seriøst... Her i ikke nogle folk i skal hjælpe, i stedet for at sidde her og flæbe, som et par småtøser !!!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. august 2001 - 15:00 #27
coolaxa....du har helt ret i at det er et forum hvor man hjælper hinanden.
det er netop det der er hele konseptet bag eksperten.dk
men du har ikke hjulpet nogen, og har derfor ikke fået nogen point......sådan
Avatar billede fuel Nybegynder
28. august 2001 - 15:01 #28
eric..
Og det eneste du har hjulpet med, er at man endnu engang kun kan grine af en mand, som tilsyneladende kun er her, for at lege netpoliti !!
Pas dig selv !
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. august 2001 - 15:02 #29
fuel....hvis alle folk var som dig, var der ikke noget der hed eksperten........uden pointsystemet ville det ikke være det samme.......

helt ærlig, hvor gammel er du
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. august 2001 - 15:05 #30
Jeg er absolut ikke netpoliti eller det der ligner. men nå gider ikke mere.....admin kigger aligevel forbi....

---------------over and out----------------------------------------
Avatar billede fuel Nybegynder
28. august 2001 - 15:06 #31
eric...
Prøv nu at høre her...
Pointene blir brugt på spørgsmål fra Cool-Axe nu..
Han stiller bla. spørgsmål fra mig, og giver så point til jer andre..
Syns du ikke selv du begynder at råbe op over noget, som du bare kunne lade ligge..´
Axe giver dem jo videre til andre..
Er sq da sørgeligt du ikke har andet at tage dig til, end brokke dig over sådanb noget.

Hilsen Fuel.. 12 år !
Avatar billede fuel Nybegynder
28. august 2001 - 15:07 #32
Hov... 12½
Avatar billede coolaxe Nybegynder
28. august 2001 - 15:11 #34
Jeg er ikke ude på at undeminere systemet... bare rolig.... jeg tænkte at ALLE ville kunne få glæde af pointene.,..
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
28. august 2001 - 15:31 #35
coolaxe:> Den går bare ikke!! I ryger begge to UD når admin kigger forbi...
Avatar billede coolaxe Nybegynder
28. august 2001 - 15:33 #36
Eric >>> du kan få pointnene kan du svare på følgende sp... to win 2000 pc kan ikke se hinanden de køre via hub.
Kan godt hvis de køre med x-kabel direkte.
Avatar billede coolaxe Nybegynder
28. august 2001 - 15:37 #37
Eric>>> Se sp http://www.eksperten.dk/spm/103171

Tilfreds???
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. august 2001 - 16:35 #38
Det er sku da for latterligt....
Avatar billede teknik Juniormester
28. august 2001 - 16:45 #39
>>coolaxe  en fornuftig beslutning - til sidst ;-)

mht. de to PC\'er, så er der formodentlig tale om enten
Defekt hub, odds 5%
Defekt port i hub odds 10%
Defekt netkabel odds 50%
Fejlagtig tilslutning af en af PC\'erne til en port som står som Uplink. odds 5%
-Uplink er altid første eller sidste i rækken.

...Hvis du har det krydsede kabel ved hånden, så kan du anvende det til kontrol af kabler, ved at slutte den ene PC til uplink porten med det og så udelukke de andre kabler skiftevis...
Uplink porten krydser nemlig \"tilbage igen\".

P.S. -Som en sidebemærkning
-Mange netkort får pga. overgang et stød når et krydskabel tilsluttes tændte PC\'er - og brænder af...

mvh :-)
Teknik
Avatar billede fuel Nybegynder
29. august 2001 - 10:02 #40
CoolAxe.
Har selv fundet fejlen.
Maskinerne kører nu..
Og ingen af de svar du fik fra de andre områder herinde havde noget med det at gøre...
Ringer svaret til dig, for vil sq ikke engang lade andre fjolser herinde få glæde af det..
De såkaldte eksperter kunne jo ik\' finde en løsning, så er jo fint at vi andre smålatterlige amatører selv kan *b*
P.S. Får jeg så mine point tilbage ??? *Fnis*
Avatar billede cille Nybegynder
29. august 2001 - 15:47 #41
fuck hvor er i dog kedelige.. og totalt stivnakkede.. eric jeg er ikke ked af det men du er ikke et æggehoved.. du er et ÆGGEBÆGER!! fuck hvor er i latterlige at høre på. og 4 børn???

du er sikkert kun istand til at se dybt i computeren..*GGGG*
Avatar billede cille Nybegynder
29. august 2001 - 15:48 #42
eric burde jeg kontakte admin hvis du generer en privat??*GGGG*
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
29. august 2001 - 15:52 #43
Cille/fuel......hvorfor opretter du en ny bruger, hvorefter at du systematisk går gennem alle dine spørgsmål for at fortsætte hvor du slap......opret dog en bruger, og brug den med omtanke.

Ps. Hver gang du laver et nyt indlæg, bliver der sendt stakkevis af mail\'s rundt til deltagerne i de forskelige debat\'er
Avatar billede fuel Nybegynder
29. august 2001 - 16:48 #44
eric...
Hvad fanden bavler du om ???
Har ikke oprettet nogen ny brúger !!!!!!!!
Avatar billede fuel Nybegynder
29. august 2001 - 16:51 #45
Eric...
En ting er denne diskution...
Men har sq ikke behov for at oprette en anden konto, og køre diskutionen videre.. Klarer mig fint med den konto jeg har her.. Kan sagtens tale for mig selv, og give mine meninger, uden at skulle synke ned, og gemme mig bag en anden bruger..
SÅ meget havde jeg sq forventet at selv DU kunne se !!!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
29. august 2001 - 17:06 #46
Cille:
Oprettelsesdato 2001-08-29 14:19:24

Og allerede Kommentar fra cille:
http://www.eksperten.dk/spm/103540
>>>>damn dette er det mest latterlige jeg nogensinde har set som internet bruger... og så er jeg slet ikke en cyber nørd som i andre åbenbart er..

tænk at spasse ud over hvem der må hvad og hvornår de får lov, det er da ikke mord vi taler om her men points, og lorte snak.. jeg er ligeglad om i prøver at spore mig, jeg siger kun min mening og tror famne ikke man ryger i cyber fængslet for det*GGG* desuden må fuel da selv bestemme hvad der skal ske.. i har kun ondt i røven fordi i ikke har udtænkt dette noget før.. <<<<

så hold dog op mand.....sandsynligheden for at det er dig, er no 99% sikkert

Avatar billede fuel Nybegynder
29. august 2001 - 17:19 #47
eric...
Du er for dum !!
JEG HAR IKKE OPRETTET EN ANDEN BRUGER !!!!!
Så fat det dog for fanden !!!!
Avatar billede kornfreak Nybegynder
03. oktober 2001 - 05:09 #48
Det er utroligt som fuel og coolaxe begge 2 skriver \"*ss*\" hele tiden ;)
Avatar billede fuel Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:10 #49
Hvad er der nu galt i at smile ?? *SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS*
Avatar billede burningice Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:26 #50
det ved jeg ikke.. er der noget galt i det?? *SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS*
Avatar billede hojben Novice
20. marts 2002 - 16:11 #51
Fuel & coolaxe er begge deaktiveret!

Hojben/CA