Avatar billede Slettet bruger
12. december 2019 - 18:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logitec M510 mus

Min Logitec M510 mus kan ikke findes af "Unifyring"  den kan kun bruge pilen.
Alle driver til mus pg Windows er opdateret,  Jeg har set efter i Enhedshåndtering og genstartet, intet hjælper.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2019 - 18:42 #1
Ps. Computeren er en Asus stationær, med 2 USB porte, og jeg har prøvet dem begge.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. december 2019 - 19:03 #2
Måske kan dette løse problemet:

https://www.faceofit.com/fix-logitech-m510-wireless/
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2019 - 19:03 #3
Problemet er løst- M510 bliver leveret med en dårlig unifyrer.
Jeg fandt ud af, musen kunne kører på min stationære sammen med 2 M560.
Jeg satte så en anden unifyrer til, og åbnede unifyren med en ledningsmus og forbandt enhederne. M510 musen blev så fundet som en M560 mus. Og jeg kan jo være ligeglad med hvad enheden tror det er, når bare det fungerer.😁
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2019 - 19:06 #4
ErikHg
Tak for dit forslag, det dukkede op lige efter jeg skrev løsningen. :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. december 2019 - 19:16 #5
Velbekomme :-) Godt du fik det løst.
Jeg har selv være ude for noget lignende, bare med en Logitech Anywhere 2 mus. Der var det også unifyren der drillede.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2019 - 21:22 #6
Jeg har dummet mig i den grad. Jeg havde byttet om på musene. 😒😒😒
M510 er en skod mus, som ikke kan mere end min gamle M590, og så ligger den betydeligt dårligere i hånden.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. december 2019 - 21:36 #7
Det er hvad der kan ske :-)
Der er et ordsprog der hedder: En fejl engang imellem, er vigtig for at bevare succesen