Avatar billede Slettet bruger
02. december 2019 - 21:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kompatibilitetspakke til Word

Når jeg vil åbne en nyere Word fil med Word 2003, får jeg beskeden "Denne fil blev oprettet af en nyere version af Word. Vil du hente en kompatibilitetspakke, så du kan arbejde med filen?"

Når jeg klikker Ok, får jeg desværre en tom side: https://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=941B3470-3AE9-4AEE-8F43-C6BB74CD1466

Har forsøgt at søge efter den, men det kan jeg ikke finde ud af. Troede jeg havde fundet den, men fik så at vide jeg ikke har nogle programmer den ville blive påvirket af pakken. Så var ikke det rigtige jeg fandt.
Avatar billede falster Ekspert
02. december 2019 - 22:01 #1
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2019 - 00:19 #2
Det virker. :)  Tak!