Avatar billede User123456789 Novice
25. november 2019 - 17:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Word Sidehoved

Nu har jeg prøvet at løse et sidehoveds problem de sidste par dage.
Jeg er ikke i tvivl om, hvordan jeg ønsker, at det skal se ud, og jeg har nu på egen hånd forsøgt flere fremgangsmåder alle uden held.

Det jeg ønsker:
Jeg ønsker, at alle mine sidehoveder er (delvist) ens og dynamiske, altså skal de ændre sig, hvis jeg opdatere nogle informationer i sidehovedet på den første side, men på den første side skal der i sidehovedet, udover de andre informationer der skal gå igen på alle de følgende sider,  også være en række informationer i en tekstboks, som kun skal være på den første side.
Af den simple årsag, at dokumentet skal distribueres og udfyldes af en masse mennesker, og det er vigtigt, at de udfylder, deres personoplysninger på alle siderne. Men jeg ved ikke på forhånd, hvor mange sider de ender med at skrive.
Jeg ønsker, at kunne aflevere en blank side, hvor informationer i sidehovedet er delvist udfyldt og de selv skal udfylde de sidste manglende information (disse personoplysninger skal gå igen på alle sider uden de skal ind og udfylde det flere steder), og så skal der være en instruktion til hvordan man udfylder i sidehovedet i en tekstboks, der kun skal være på første side.

Jeg har forsøgt:
- Speciel første side;
men så opdatere, informationer sig ikke på alle de følgende sider, hvis jeg efterfølgende opdatere nogle informationer.

- Speciel første side og feltkoder (til de informationer, der skal gentage sig på alle de følgende sider);
men så skal man manuelt ind og tilføje dem på alle sider.

- lave en subheading;
som beskrevet på dette link: https://www.unlv.edu/sites/default/files/page_files/3/12a_HeadingsandSubheadingsManual.pdf
men det er tilsyneladende kun, til bogtitler og bogkapitler.

Er der nogen, der har idéer til, hvordan jeg kan løse mit problem, sådan at dem der modtager mit dokument kun skal udfylde deres informationer på første siden, men at instruksionerne samtidig kan være i sidehovedet på den første side?

På forhånd tak.
Avatar billede User123456789 Novice
25. november 2019 - 17:55 #1
Tilføjelse, jeg har også overvejet, om jeg kunne lade være med at bruge speciel første side.

Og tilføje en variabel, nederst i alle de følgende sidehoveder, og et eller andet sted bagved definere, at variblen på første side skal indholde et tekstafelt eller en tabel med tekst i og på de følgende sider bare være tom.
Avatar billede Jan K Ekspert
25. november 2019 - 22:48 #2
Hvad med at lave et helt almindeligt sidehoved, som skal udfyldes, og så lave tekstboksrn i selve dokumentet på første side. Så gentages den jo ikke.