Avatar billede lurup Ekspert
21. november 2019 - 12:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

lave word dokument med logo

Hej

Hvordan lavet jeg et word dokument med loge i højre hjørne ca 4 ca i brede og 8 i højde.
Det skal være så logoet ( billedet ) ikke kan flyttes og teksten selv lave linjeskift ved logoet.
21. november 2019 - 14:32 #1
Hej
Du kan sætte det ind i sidehovedet. (Fanen Indsæt --> Sidehoved --> Rediger sidehoved.

Teksten i dokumentet vil agere uafhængigt at grafikken. Grafikken kan kun flyttes når du arbejder i sidehovedet. (Det er lettest hvis du ombryder som <firkantet> og ikke <indsæt på linje> - som ellers er Word standard. Klik på grafikken --> Fanen Formater --> Ombryd tekst --> Firkant)

Med venlig hilsen

Birthe Lauridsen
Praktisk IT
Avatar billede lurup Ekspert
22. marts 2020 - 20:25 #2
Tak for svar