Avatar billede Slettet bruger
15. november 2019 - 19:36 Der er 1 løsning

Slutbrugeraftalen bliver ved med at dukke op

Når jeg installere min gamle Outlook 2003 og Word 2003 bliver den ved med at bede om at aktivere (hver gang man åbner et af programmerne).

Jeg har en opskrift på hvordan jeg klare det i 7. Men den indeholder ikke 10. Håber nogen kan give mig stien (ellers er de ubrugelige)?

Her er den gamle forklaring til 7:

1.    Log på computeren ved hjælp af en administratorbrugerkonto.
2.    Hvis du benytter Microsoft Windows XP, skal du klikke på Start, klikke på Kør, skrive regedit og derefter klikke på OK. Hvis du benytter Microsoft Windows 2000 Server, skal du skrive regedt32.

Bemærk! I Windows Vista vises dialogboksen Brugerkontokontrol muligvis. Du skal klikke på Fortsæt eller Annuller for at åbne registreringseditoren.
3.    Find og højreklik på den undernøgle i registreringsdatabasen, der passer til dit behov.
o    For 2007 Microsoft Office-pakker:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Office\12.0
o    For Microsoft Office 2003:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Office\11.0
o    For Microsoft Office 2002:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Office\10.0
o    For Microsoft Office 2000:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Office\9.0
4.    Klik på Tilladelser.
5.    Klik på Brugere (Computer_navn\Brugere), og klik derefter for at markere afkrydsningsfeltet Tillad for tilladelsen Fuld kontrol.
6.    Klik på OK, og afslut derefter registreringseditoren.
7.    Start et Office-program, og accepter derefter slutbrugerlicensaftalen.
8.    Gentag trin 2 til 4, og fjern derefter tilladelsen Fuld kontrol, som du har givet til Brugere (Computer_navn\Brugere) i trin 5. Det gør du ved at finde Brugere (Computer_navn\Brugere) og derefter klikke for at fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Tillad ud for tilladelsen Fuld kontrol.
9.    Klik på OK, og afslut derefter registreringseditoren.
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2019 - 19:49 #1
Fandt ud af det. Ser i hvert fald lige nu ud til det virker.

https://docs.microsoft.com/da-dk/office/troubleshoot/office/office-end-user-license-agreement