Avatar billede DanielUH Novice
10. november 2019 - 19:58 Der er 1 kommentar

Gendannelse af iCloud filer ældre end 30 dage

Hej derude
Jeg er gået i panik! Fik stjålet min computer OG min eksterne harddisk forleden dag. Og dumt er det, at for ca. 2 måneder siden, overførte jeg alle mine iCloud filer væk fra iCloud og ned på denne eksterne harddisk, så de altså ikke er i skyen. Jeg vil super gerne have disse filer tilbage, da det er hele lit liv og arbejdsgiver. Men iCloud og apple kan kun gendanne filer som er blevet slettet de seneste 30 dage. Er der noget som helst, der kan gøres? Er villig til at betale for hjælp.

Krydser fingrer,
Dbh Daniel
Avatar billede INK Ekspert
10. november 2019 - 20:20 #1
Umiddelbart lyder det som en umulig opgave. De fysiske medier i form af en Mac og en ekstern harddisk er nok væk for altid. Håbet om at politiet genfinder udstyret eller du med en dusør lokker tyven til at tilbagelevere er vist mindre end minimalt.

Du har formentlig ikke anvendt andre skyer som OneDrive eller GoogleDrev fra din Mac?

Eneste chance er efter min opfattelse en henvendelse til Apple, der så kan undersøge om der overhovedet kan genfindes filer oprindeligt tilknyttet dit AppleID på iCloud.com

Der foregår formentlig en fuldautomatisk sletteproces efter 31 ? dage. Men henvend dig nu alligevel. Sommetider kan man jo være heldig.

Hvis du har delt materialet med nogen undervejs, kan du måske finde det hos dem. Har du sendt materiale med mail, så kontakt modtagerne.

Det er en kedelig sag.