Avatar billede Lina Praktikant
04. november 2019 - 16:25 Der er 4 kommentarer

iclouid mail i Outlook

Hejsa,

Jeg har skiftet min gamle Mac ud med PC... har med succes fået min icloud mail i Outlook (vha. icloud til PC), men får kun få af mine arkivmapper ind Outlook - er der en begrænsning i dato eller mails man kan hente fra icloud ind i Outlook? eller gør jeg noget galt?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. november 2019 - 16:52 #1
det, der er på https://www.icloud.com/mail/ burde komme til pc
Avatar billede Lina Praktikant
04. november 2019 - 17:19 #2
Jeg fandt fejlen... der var flueben i "Vis kun mapper, der abonneres på, når hierarkiet i vises i Outlook" ... da jeg fjernede det kom alle mapper frem en efter en :-D
Avatar billede claes57 Ekspert
04. november 2019 - 17:36 #3
Super..
Avatar billede INK Ekspert
04. november 2019 - 19:26 #4
God idé at markere #2 som en løsning for evt. fremtidige brugere 😀