Avatar billede jarlja Forsker
25. oktober 2019 - 21:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvor langt kan et HDMI kabel være uden problemer. 😁

Eller et USB kabel.

Sagen er jeg har ikke råd til 2 pcer. Så jeg vil købe en Touchscreen monitor og sætte et kabel til min gamle pc ( w10) .

2. Hvad skal jeg se efter når jeg køber en Touchscreen på 19 g 23" som også skal kunne ligge ned på et bord. 😁

3. Ms. 5 eller 25  hvad betyder det. Det står ved monitorerne. 😁

På forhånd mange tak 😀
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. oktober 2019 - 21:57 #1
Avatar billede jalved Ekspert
27. oktober 2019 - 14:44 #2
Hvis man googler lidt, så anføres det, at et HDMI-kablet kan være op til 50 feet og virke pålideligt i en god opløsning. Det svarer til cirka 15 meter.

Har du ikke brug for et, der er længere end de 7 meter som #1 skriver om, så skulle det altså fungere fint.

De 3, 5 el. 25 MS du nævner ville jeg spørge forhandlerne om. Men tænker, det handler om skærmenes responstid. Hvis du fx spiller eller ser fodbold på skærmen, er det bedre med en hurtig responstid.