Avatar billede Breine Praktikant
25. oktober 2019 - 13:09 Der er 2 kommentarer

Hjælp til C5

Vi står midt i et skifte af vores support på C5, da det ikke har været tilstrækkeligt tidligere. I mellemtiden står vi med et problem i forhold til afsendelse af fakturaer med EAN-numre gennem Postnord.

Vores system regner med 6 decimaler og i den forbindelse sker der en regnefejl når Postnord modtager fakturaen og regne efter, og så står der i antal 1 og en ny totalpris når kunden modtager fakturaen.

Mit spørgsmål er så, kan man i vores system, uden det volder problemer andetsteds, sætte de til 2 decimaler? Skal siges at det hele tiden har været et problem med de 6 decimaler, men vores under vores tidligere supportaftale, har det ikke været dem muligt at ændre.

Håber ikke min forklaring er for kringlet, jeg er håbløs til C5 skal siges ;-)

Venlig hilsen
Dennis
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
25. oktober 2019 - 14:00 #1
Hej Dennis,

Alle felter i C5 kan sættes til et bestemt antal decimaler og vil foretage afrunding efter de almindelige afrundingsregler.

Du skal lige specificere hvad det er for nogle data du trækker til PostNord, er det fra fakturajournalen eller hvor, samt hvilke felter det drejer sig om.

MVH/P. Agger
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
25. oktober 2019 - 14:06 #2
Hej igen,

Måske er det nemmeste hvis du ringer : 64 41 60 97 eller sender materialter på : agger@addcon.dk

MVH/PA