Avatar billede zimon Nybegynder
28. august 2001 - 11:17 Der er 4 kommentarer

Excel / word

Når jeg gemmer et dokument på min nt 4.0 server fra excel/word(2000) på min arbejds station (win98) så må jeg gerne men så når jeg vil åbne filen igen får jeg ikke lov. den siger noget med at filen er placeret et andet sted hvilkeet den IKKE er.

Jeg har også prøvet at kopier filen over på arbejds stationen , men jeg må endnu ikke åbne den.

Hvad f... er der galt ?
Avatar billede romo Nybegynder
28. august 2001 - 11:22 #1
Hej Zimon.
Har du husket at give din arbejdsstation (Client)rettigheder til at hente/ændre på dokmentet.
Ellers får du ikke lov til at gøre noget.
Hilsen romo
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. august 2001 - 11:25 #2
Hvilken Service Release køre du med i din Office?
Avatar billede niksen1 Nybegynder
02. september 2001 - 20:58 #3
romo du skyder ved siden af, et dokument en bruger opretter i et domæne, vil altid have \"ejerskab\" over dokumentet. spørgsmålet er om folderen der gemmes i\" enheriter\" tilladelser fra en overfolder ! Zimon check dette !
Avatar billede zimon Nybegynder
04. september 2001 - 15:30 #4
Normalt kan jeg både gemme og åbne filer.
men lige pluselig kunne jeg ikke åbne nogle bestemte filer på min server, kan nt\'en have lavet fuckup i disse filer ?, har sq aldrig hørt om sådan et problem.