Avatar billede Websen Praktikant
08. oktober 2019 - 13:06 Der er 1 kommentar

Ekstra skærm problem

Jeg har en Surface laptor 2, som har virket uden problemer med en ekstra skærm via en microsoft dok/hub.
Jeg har samme skærm hjemme som på arbejde, alt virker der hjemme, men hver gang jeg skal tilgå den ekstra skærm på arbejdet, så laver den fuk i opløsningen, og jeg kan ikke rette den på nogle måder. Jeg har opdateret grafikkort, skærm osv. men intet hjælper.
Nå jeg så kommer hjem og tilslutter den, så er der ingen problemer, det lyder som et skærm problem, men kan det evt. være andet ?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. oktober 2019 - 13:29 #1
min skærm har nogle lidt skjulte taster på undersiden med tænd/sluk + menu. I menu kan man bla vælg setup / reset, som dropper alle indstillinger, og vælger det optimale for skærmen selv. (min kan fx skifte mellem widescreen og 4:3 - da den er bygget til 1920*1080, så er 4:3 tumbet)