Avatar billede rasmuso Seniormester
07. september 2019 - 22:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook 365 periodisk manglende gmail

Bruger Outlook 365 samt G-mail.
Ofte er mail fra G-mail MEGET "forsinkede" (kan være op til en dag eller to!? - men jeg kan se dem direkte i G-mail!) inden de kommer til syne i Outlook. Så kan der være flere dage hvor de kommer øjeblikkelig!?!? Selv om jeg trykker flere gange på "Send og modtag alle mapper" kommer mailene ikke!
håber på nogle gode ideer.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2019 - 07:58 #1
Har du prøvet at bruge MozillaThunderbird i stedet?
Har ikke erfaring med Office 365.
Bruger Office 2010 på mine computere her og bruger primært web mail.
Avatar billede rasmuso Seniormester
04. januar 2020 - 13:54 #2
Hej 220661
TAK for svar.
efter sidste opdatering af Office 365 er der ingen problemer!?!?
men... tak for du tog dig tid til at svare!