Avatar billede ZeBa Ekspert
04. september 2019 - 20:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Makro

Hvordan laver jeg en makro, som indsætter en uformatteret tekst?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. september 2019 - 20:22 #1
hvilket system, og i hvilket program ?
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. september 2019 - 22:02 #2
Det står under Word
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
04. september 2019 - 23:44 #3
Se f.eks. denne tråd, "Pasting as Unformatted Text",  http://www.vbaexpress.com/kb/getarticle.php?kb_id=18
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. september 2019 - 20:26 #4
Det var da frygtelig indviklet. Fandt selv ud af det. Men tak for hjælpen.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
05. september 2019 - 21:35 #5
Tråden, jeg linkede til, indeholder en makro klar til brug, som løser det, du spurgte om:

Sub PasteSpec()
        Selection.PasteSpecial Link:=False, DataType:=wdPasteText
End Sub

+ desuden en forklaring på, hvordan man får den installeret, hvis man skulle have brug for det.