Avatar billede Yogge Seniormester
04. september 2019 - 15:21 Der er 9 kommentarer

Udskrift

Hej alle

Et måske meget banalt spørgsmål.
Men i dette ark vises rækkerne ikke på samme måde i visningen som i udskriften.
Altså teksten rykker siger når man udskriver i forhold til hvordan man ser det.

Jeg ved godt det er en masse "x"er men man kan se at de rykker sig når man trykker på udskriv.

Noget godt bud på hvordan man får de 2 strømlinet?

https://www.dropbox.com/s/viviamla7kjf820/Kopi%20af%20Mappe4.xlsx?dl=0

Hilsen Jens
Avatar billede Mads32 Ekspert
04. september 2019 - 16:07 #1
Hej Yogge

Jeg er ikke sikker på hvad du mener, men jeg har redigeret i dit dokument, og skrevet hvad jeg har gjort.

Jeg hører gerne dine kommentarer, om du kan bruge forslaget eller ej

https://www.dropbox.com/s/nmm883b6bcqmagv/Forord_mads32.xlsx?dl=0

m v h  Mads32
Avatar billede Yogge Seniormester
05. september 2019 - 10:02 #2
Hej Mads

Tak for svar.

Jeg kan ikke se der er noget som hedder "Juster" under teksjustering vandret?
Og det ser heller ikke ud til at den helt viser det som udskriften bliver?

Kigger jeg forkert?
Avatar billede Mads32 Ekspert
05. september 2019 - 11:18 #3
Hej

Jeg anvender exel 2010, og udskriften kommer som vist på skærmen.

Måske har du en anden udgave, med andre muligheder.

Ved tekstjustering vandret, er der flere valg når du klikker på "V" .
Avatar billede Jan K Ekspert
05. september 2019 - 14:02 #4
Hvad skervder, hvis du fx prøvervat printe til pdf?
Avatar billede Yogge Seniormester
05. september 2019 - 14:13 #5
Fuldstændigt det samme, det er spøjst at jeg kan ikke få den til at vise opstillingen i arket som den gør på en udskrift...
Avatar billede Jan K Ekspert
05. september 2019 - 20:12 #6
Jeg har faktisk ikke noget godt bud. Har du prøvet med andre printere?
Avatar billede Mads32 Ekspert
06. september 2019 - 10:42 #7
Hej

Her er et skærmbilled af den menu jeg får når jeg bruger "Formater celler"

https://www.dropbox.com/s/50uwvggyktux16g/Her%20er%20den%20menu.pdf?dl=0

m v h  Mads32
Avatar billede Yogge Seniormester
10. september 2019 - 10:54 #8
Hej begge

Jan: Nej, det er ikke selve udskriften i fysisk form men på skærmen.

Mads: Tak, den funktion har jeg ikke.

Må nok erkende det ikke kan løse sig.
Avatar billede Jan K Ekspert
10. september 2019 - 12:23 #9
Jeg er enig i, at du nok ikke kan få skærm og udskrift til at blive helt ens.