Avatar billede lurup Ekspert
29. august 2019 - 14:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mail ved ændringer i Google Docs

Hej

Kan man lave så en persom får mail ved en ændring i et fælles Google Docs dokument
Avatar billede acore Ekspert
29. august 2019 - 20:42 #1
Ja, men kun hvis det er et regneark
Avatar billede lurup Ekspert
30. august 2019 - 14:43 #2
Så mener du jeg skal bruge Google Sheets ? der kender jeg det godt .
Avatar billede acore Ekspert
30. august 2019 - 15:08 #3
Om du vil bruge Google Sheets skal jeg ikke bestemme, men der er i hvert fald den mulighed, du efterlyser
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2019 - 23:25 #4
Hej Lurup

Den der opretter Google Doc dokumentet vil automatisk som default få tilpasninger/ændringer sendt via email, når ændringerne bliver foretaget i "Suggestion Mode" (vælges i øverste højre hjørne).

Er det sådan en funktionalitet du efterspørger? Ellers kan du tilføje kommentar og mærke (tagge) dem du deler dokumentet med og via et @BRUGER-NAVN pushe en email med kommentar så de kigger på særlig sektioner af dokumentet.

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard