Avatar billede Slettet bruger
25. april 2019 - 20:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fjerne links i Gmail.

Når jeg vil sende fra Gmail kommer der en liste frem med links, jeg har sendt til. De var fjollet nok, sat til at optage automatisk. Men jeg vil ikke have en liste med links jeg ikke skal bruge mere, så jeg vil gerne af med dem.
Men jeg kan ikke se hvordan jeg bliver af med dem. Man kan ikke bare højreklikke og slette, og foroven kan jeg heller ikke se nogen mulighed.
Så hvis nogen ved det, vil det være fint.
Avatar billede INK Ekspert
25. april 2019 - 22:00 #1
Formoder du mener anvendelse af Gmail i en browser og ikke et mailprogram?

I Gmail henter den forslag til auto-complete i din adresseliste på din Gmail konto.
Forslagene, som du ikke ønsker mere skal altså bare slettes fra Google kontakter.

Har jeg misforstået problemet?
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2019 - 22:14 #2
Tak for dit forslag. Når jeg i chrome Gmail trykker på "Skriv", så kommer dette vindue op. Når jeg så i "Til" skriver noget, kommer der automatisk en række forslag med links, som jeg kan trykke på. Men nogle af de links er til nogen, jeg ikke umiddelbart har brug for at skrive til igen, så dem vil jeg meget gerne have slettet.
Så jeg sender et billede, så jeg er sikker på, at vi tager om det samme.
https://ibb.co/nMTtfWt
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2019 - 22:17 #3
Ps. Når jeg trykker på Kontakter står der: Der er ingen kontakter endnu
Avatar billede INK Ekspert
25. april 2019 - 22:39 #4
I Google kontakter er der en linie, der hedder "andre kontakter". Hvis du har slået den funktion til i Gmail, så gemmes automatisk en kopi af de mailadresser, som du skriver til.

I denne liste "andre kontakter" kan du slette de overflødige. Giver det mening?
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2019 - 22:48 #5
Ja det var flot. Mange tak. 😊