Avatar billede hacker-tracker Nybegynder
27. august 2001 - 17:08 Der er 9 kommentarer

eksperten stinker

Avatar billede Beach Mester
27. august 2001 - 17:09 #1
Og?
Avatar billede zoidberg Nybegynder
27. august 2001 - 17:10 #2
Så find et andet sted at hænge ud!!!
Avatar billede Beach Mester
27. august 2001 - 17:12 #3
Admin er underrettet!

//Beach
Avatar billede annikadk Nybegynder
27. august 2001 - 17:14 #4
Istedet for at smadre et forum og fylde folks mail, så tryk på \"Indstillinger\" og vælg af afmeld dig stedet.
Det er den bedste metode frem til det.
Avatar billede spang Nybegynder
27. august 2001 - 17:15 #5
Wow!
Endelig er den kommet: Feromonskærmen - 21\" med lugt!

Lige præcis i det her tilfælde er jeg nok glad for, at jeg ikke ejer en feromonskærm ;-)

\\spang
Avatar billede Trine Nybegynder
27. august 2001 - 17:17 #6
Vi er mange der holder meget af, at hænge ud her på Eksperten.dk. Hvis du ikke bryder dig om det, så burde du tage og blive voksen og tage en beslutning om, at holde dig væk fra stedet så, i stedet for at spamme med dine spørgsmål.

Vi er mange der eeeeeeeelsker Eksperten
Avatar billede blood Nybegynder
27. august 2001 - 18:48 #7
misskat >> Elsker Eksperten. Det vil jeg nu ikke sige at der er mange der gør, Og jeg håber heller ikke at du gør.
Vi kan bare godt li\' at være her....

*LOL* :o)
Avatar billede tpiil Nybegynder
28. august 2001 - 16:48 #8
5 spørgsmål, han må da kede sig lidt :)

men han har sikkert en side som har mindre besøgende end hans :)
Avatar billede newbien Nybegynder
28. august 2001 - 19:03 #9
tjaaa.... Det er sejt nok men mange af deres brugere stinker!