Avatar billede Oscar.Skov Mester
10. februar 2019 - 23:13 Der er 2 kommentarer

Reseller af webhosting

Hej alle
Jeg laver lidt hjemmesider for en række kunder, og vil gerne begynde at tilbyde webhosting også.

Jeg har kigget på en længere række hostingselskaber der tilbyder reselling, men det er godt nok svært at vælge... Nogen der har erfaring, og kan anbefale et godt sted?
Avatar billede Oscar.Skov Mester
10. februar 2019 - 23:18 #1
Jeg har kigget på azehosting men ja, nogen der har bedre forslag eller erfaring med dem?
Avatar billede Mark H. Juniormester
26. september 2019 - 19:44 #2
Jeg har et par domæner på Azehosting og kan klart anbefale dem. De gange jeg har haft brug for hjælp, har den været rigtig kompetent. De oplyser i god tid, hvis der sker ændringer.

Hvis du er interesseret kan du lige nu få 30% rabat https://webhotelportalen.dk