Avatar billede Karin Olsen Novice
27. januar 2019 - 16:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Asus bærbar vil ikke starte.

Ønsker hjælp til min datters nye bærbar som hun fik i julegave.
Den vil ikke starte, den kan intet, ikke engang lyse når vi sætter den til strøm, og hun er meget ked af det, for det er første gang hun har fået en bærbar, og hun bruger den i skolen. Nogen der har en ide om hvad der kan være sket?? Man kan ikke pille batteriet ud af den, desværre..
Avatar billede 220661 Ekspert
27. januar 2019 - 16:24 #1
Har du et lille hul under bunden på pc hvor der står noget med batteri reset?
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2019 - 16:31 #2
strømforsyning kan være død, batteri kan være død, harddisk kan være død.
den er jo ny, du bliver nødt til at gå i butikken med den og reklamere
Avatar billede Karin Olsen Novice
27. januar 2019 - 16:33 #3
Nej. Desværre ikke. Det er en Asus Notebook E403N
Avatar billede 220661 Ekspert
27. januar 2019 - 16:36 #4
Har du forsøgt uden noget strøm monteret bare at holde start knappen nede i 30 sekunder?
Er i øvrigt enig i #2 hvis der slet ikke er mulighed for start.
Avatar billede Karin Olsen Novice
27. januar 2019 - 16:42 #5
Tak for Jeres svar. Blir nødt til at tage til Holbæk med den i morgen for at se om de kan gøre noget, da jeg selv synes jeg har prøvet alt. Godt at vide at der er et super sted man kan få hurtige svar, så tusind tak til Jer🙏🏻🙏🏻
Avatar billede 220661 Ekspert
27. januar 2019 - 16:45 #6
Velbekomme og held og lykke. Du må godt lige skrive her når du ved mere. På forhånd tak.