Avatar billede rodding Juniormester
20. november 2018 - 22:51 Der er 2 kommentarer

Indbydelse

Hej,

jeg vil lave et inbydelseskort med et billed på den ene side og teksten på den anden. Og det i word eller publisher.

jeg regner med der skal være 2 kort på 1 A4 side. På tekstsiden skal der flettes navne fra excel. Men hvis jeg siger den skal udskrive 2 pr. side, bliver det 2 kort med samme navne.

Kan det overhovedet lade sig gøre.

/Preben
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. november 2018 - 09:07 #1
Det burde det kunne - men det kan være vanskeligt at gennemskue hvor fejlen ligger.

En omgåelse der burde være ligetil, er at printe til en PDF printer i ren A4 - altså én side pr. "ark". Så skulle du jo få den rigtige for/bagside, med kun ét navn.

Efterfølgende kan du printe PDF dokumentet med 2 pr. side på en rigtig printer. Det kan ske du skal styre rækkefølgen af siderne du printer - i udskriftsdialogen kan du vælge hvilke sider den skal skrive - her kan du styre at det skal være eks:

1,3,2,4,5,7,6,8 o.s.v....
Avatar billede rodding Juniormester
21. november 2018 - 21:56 #2
et god bud faktisk, jeg tester.