Avatar billede jajoh Seniormester
16. oktober 2018 - 12:52 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Iphone til PC

Hejsa.
Er der nogen her der ved om man kan hente et program hvor man kan styre hele sin iphone fra en pc.
Det skal gerne være sådan at jeg kan eks. starte en film der ligger på min iphone fra min pc, men den skal stadih kun vises på iphonen.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2018 - 13:11 #1
hvad med iTunes ?
Avatar billede jajoh Seniormester
16. oktober 2018 - 13:11 #2
Har fundet flere udgaver, men der kan jeg ikke betjene iphonen fra min PC.
Kun se skærmen.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. oktober 2018 - 15:04 #3
OBS: kræver jailbreak, så hvis det ikke dur, så har man en iphone uden garanti osv.

Veency skulle kunne en del... https://airmore.com/control-iphone-from-pc.html
Avatar billede jajoh Seniormester
16. oktober 2018 - 15:31 #4
Da det er en gammel Iphone 4, så er lige glad om den skal jailbrikkes.

Har prøvet ovenstående programmer, men kan jeg bare ikke kan finde ud af det.
Det skal være sådan:
Det ligger en film enten på Iphonen eller på min PC.
Jeg skal kunne starte filmen fra min pc, men filmen skal kunne ses på Iphone skærmen.

De ovenstående programmer kan jeg afspille en film der ligger på Iphonen og se den på min PC, og det var ikke sådan jeg ønskede det.

Hvis iphonen skal jailbrikkes er det helt ok, bare det kan komme til at virke :-)
Men hvordan går jeg dette ??? og hvad skal der så installeres på Iphonen og på min pc for det virker ???
Avatar billede claes57 Ekspert
16. oktober 2018 - 15:50 #5
det ligger udenfor det, som jeg beskæftiger mig med - men google på
how to jailbreak iphone
og sæt dit modelnummer bagefter - husk også, at vejledninger typisk er til en bestemt ios-version, så det skal også passe
Avatar billede jajoh Seniormester
16. oktober 2018 - 17:29 #6
ok men hvilket program kan så det jeg ønsker ????
Hvad skal installeret på Iphonen og på PC ???
Avatar billede claes57 Ekspert
16. oktober 2018 - 17:52 #7
Hvis ikke svaret i #5 har ledt dig på rette vej, så er du ikke klar til opgaven, der venter...
Avatar billede jajoh Seniormester
16. oktober 2018 - 21:03 #8
Nå som det normalt er her, når man spørger for meget er der ingen hjælp.
Slet ingen der kan hjælpe ???
Avatar billede posten Ekspert
17. oktober 2018 - 02:09 #9
forstår ikke hvad dit problem er har selv tidligere brugt er 4 nu  er bruger af en alm.6'er
de video-klip/foto jeg har er optaget på min mobil og kan afspille dem både når jeg aktivere dem pr. mobil og på min pc med min vlc media player
Avatar billede jajoh Seniormester
17. oktober 2018 - 07:50 #10
Film der ligger på en Iphone ville jeg  gerne kunne starte fra en PC, men sådan at de vises på en Iphone.
Fjernbetjene Iphonen fra en PC.
Avatar billede sonalias Seniormester
17. oktober 2018 - 08:07 #11
Det letteste er at download TeamViewer på din telefon og på din PC og så logge ind denne vej
Avatar billede sonalias Seniormester
17. oktober 2018 - 08:08 #12
Glem det, man kan åbenbart kun se skærmen på iphone og ikke gøre noget...
Avatar billede jajoh Seniormester
17. oktober 2018 - 13:23 #13
Nææ heller ikke en løsning som kan bruges.
Tror slet ikke man kan, så må se om jeg kan finde en anden løsning.

Er det kun med Iphone, man ikke kan det eller gælder det alle typer telefoner.
Avatar billede sonalias Seniormester
18. oktober 2018 - 13:41 #14
Er kun Iphone, du kan godt fjernstyre en Android via Teamviewer