Avatar billede Oscar.Skov Mester
29. august 2018 - 08:37 Der er 3 kommentarer

Problem med Filezilla

Hej
Jeg er ved at lave en hjemmeside på et subdomæne, som er hostet hos Unoeuro. I går lavede jeg på den, og der blev ændringerne vist fint på hjemmesiden.

Nå.. jeg slukker og lukker, og i dag vil jeg så fortsætte hvor jeg slap. Når jeg så i dag laver nogle ændringer i style.css bliver ændringerne ikke vist på siden. Trods det, bliver de styles som jeg lavede i går, nok vist på hjemmesiden.
Avatar billede Oscar.Skov Mester
29. august 2018 - 08:38 #1
Jeg ved ikke helt nøjagtig om det er Filezilla, men det virker da bare som om at det er en forbindelse fra Filezilla og til webserveren, eftersom at den godt kan læse de styles som jeg lavede i går...
Avatar billede claes57 Ekspert
29. august 2018 - 11:09 #2
gå ind på siden med browser, og tryk på F5 for at opdatere.
Eller se i filezilla, om dato/tid og størrelse på style.css passer med den, du har liggende. Se evt også efter, at du ikke er kommet til at placere style.css et andet sted på server.
Avatar billede wjens Guru
29. august 2018 - 16:31 #3
Hvis du stadig er i tvivl om Filezilla gør det korrekt, så brug Unoeuros egen filemanager (i kontrolpanel) til at checke filerne.