Avatar billede Michael Praktikant
07. august 2018 - 10:42 Der er 9 kommentarer

Udpak/zio

Jeg har en w7 maskine som mangler udpak funktionen (til zip) det er jo en standard funktion, kan den være deaktiveret, i givet fald hvor?
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2018 - 10:48 #1
Fandt dette her: Right-click the zip file and choose "Open with".  If you see "Windows Explorer" in the "Recommended Programs" pane, select it.  If you don't see it, click the down arrow at the right end of the dividing line between the "Recommended Programs" pane and the "Other Programs" pane to expand it and select "Windows Explorer" from that pane.  Check the box labeled "Always use the selected program to open this kind of file", then click OK.
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. august 2018 - 10:55 #2
Jeg mener aldrig at have set Winzip som standard til Windows 7! men du kan downloade  7zip-Free
https://7-zip.en.softonic.com/
Avatar billede Michael Praktikant
07. august 2018 - 11:08 #3
Poko.. nej det er heller ikke winzip jeg efterlyser, men har du en zip fil er der en funktion ved højreklik på filen "udpak alle" den mangler jeg på en maskine.. og den er så vidt jeg ved en standard funktion.
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2018 - 11:12 #4
Jeg mener også at det er standard i både W7 og Vista. Har du prøvet mit forslag?
Avatar billede Michael Praktikant
07. august 2018 - 11:16 #5
e-jensen ja, får ikke åben med muligheden.
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. august 2018 - 11:21 #6
Kunne det tænkes at det er skjult
Vælg startknappen, og vælg derefter Kontrolpanel  > Udseende og personlige indstillinger.
Vælg Mappeindstillinger, og vælg derefter fanen Vis
Under Avancerede indstillinger skal du vælge Vis skjulte filer, mapper og drev, og vælg derefter OK.
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2018 - 11:35 #7
Prøv at køre følgende kommando i en eleveret prompt:
start regsvr32 zipfldr.dll
Avatar billede mahe reddy Novice
17. august 2018 - 12:03 #8
snaptube is a best app to download latest videos
https://snaptubehd.xyz/
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2018 - 00:26 #9
Du kan hente og installere winrar. Langt bedre end 7zip (da det er kendt for at give sårbarheder).

Winrar
https://rarlab.com/download.htm