Avatar billede Sune T. Hansen Juniormester
02. august 2018 - 14:01 Der er 4 kommentarer

Phillips Hue - rabat ved storkøb?

Jeg skal købe en del af de her [url=Philps Hue]Philps Hue pære[/url] til mit nye hus. Vi taler om spots til udvendigt og al belysning indefor. Dvs. en ca. 40 pære. ca. 20 af dem skal være farvepærer.

Er der noget der ved hvor man kan købe disse med rabast, når man køber i større mængder?

Alle de normale steder der sælger Hue, kan ikke give noget som helst i rabat, da de ikke tjener noget på dem. Det er nok lidt ligesom Apple produkter kan jeg forestille mig.

Nogen af jer der har kendskab til steder, der giver rabat ved køb af større mængde Hue pære?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. august 2018 - 14:19 #1
Brug en hollandsk ip-adresse, og tjek priserne i Holland. Og køb nu bare 20% ekstra, så du har på lager til når de første går i udu.
Avatar billede Sune T. Hansen Juniormester
02. august 2018 - 14:24 #2
claes57 er det billigere på den måde?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. august 2018 - 14:39 #3
Philips er oprindeligt hollandsk, så det kan være, at deres priser der er med hjemmemarkedsfordel. Og hvis du kører via vpn og hollandsk ip, så ser du de priser, som lokale tilbydes. Hvis du bare tilgår en hollandsk forhandler med din danske ip, så vil priser muligvis være justeret.
Og hvis det kan betale sig, så skal du måske en smut sydpå for at hente varen.
Avatar billede INK Ekspert
02. august 2018 - 17:11 #4
Flere netbutikker tilbyder 10-15% i forhold til vejl. salgspris. Du kan nok forhandle 15-20% ved at snakke med dem. Lavprisvvs, Proshop og andre.