Jeg har hele tiden gemt PowerPoint præsentationer som PDF filer i forbindelse med jobsøgning og pludselig har den lavet alle PDF'erne om til word-filer, hvor alt står rodet sammen. Tillige vil den også gemme nye PowerPoint ansøgninger i Word!
Hvad kan jeg gøre?
Håber på meget hurtig hjælp - som sagt er det ansøgninger?
Ja - I Office16 (og også 365) kan Word åbne/læse PDF-filer - men det er noget rod hvis ikke den kan finde ud af at formatere teksten ordentligt, så ser det mærkeligt ud. Du skal i hvert fald på din maskine ændre PDF-læseren til at være noget andet end Word (feks Adobe reader) og følg #3 for at gemme som noget andet end pdf
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.