Avatar billede Mathiaskruse Juniormester
19. juni 2018 - 10:29 Der er 2 kommentarer

Excel ark - cirkulære referencer & manglende søgefelt

Hej eksperter.

Jeg har et excel-ark hvor jeg skal kunne skrive en del af et ord hvorefter jeg kan hente vælge min drop-down pil og finde det byggemateriale jeg vil anvende.

Al data hentes fra seperat dataark, men efter jeg har redigeret en del i det kan jeg nu ikke få det til at virke mere...

Søgefeltet og materialerne skal kunne bruges på alle linjer af "Beskrivelse" på arket "Ark til udfyldelse"

Kan nogle af jer hjælpe? Dokumentet er uploadet her:

https://ufile.io/sy9ox

På forhånd tak.
Avatar billede finb Ekspert
19. juni 2018 - 10:54 #1
Avatar billede Mathiaskruse Juniormester
20. juni 2018 - 11:39 #2
Det er desværre ikke det jeg søger.

Jeg har jo som skrevet tidligere haft arket fungerende perfekt, hvor det nu ikke virker. Uden brug af VBA o.l. men blot Excel formler.