Avatar billede kimbass Juniormester
13. juni 2018 - 20:14 Der er 4 kommentarer

Excel åbner mappe uden kolonneindstillinger

Hej

Jeg har downloadet en excel mappe, og når jeg åbner den, er teksten ud over det hele og ikke i kolonner som det skulle være. Er der en indstilling jeg har glemt?

Mvh Kim
Avatar billede jkrons Professor
14. juni 2018 - 23:14 #1
Næppe. Der er ingen indstillinger, der gør, det du ønsker. Problement ligger nok i den mappe, du har downloadet. Hvordan det kan løses er svært at sige uden at kende indholdet af den downloadede mappe, og hvordan det ser ud i Excel, når du åbner.
Avatar billede kimbass Juniormester
15. juni 2018 - 05:28 #2
Hej jkrons
Jeg har haft filen åbnet på 2 andre PC uden problemer. Hvis du vil kigge, er her et link til filen.
Det skal også nævnes, at der ikke er problemer med andre excel filer på den pågældende PC.
Avatar billede jkrons Professor
15. juni 2018 - 22:45 #4
Jeg må blive dig svar skyldig, for den åbner helt fint på mine to pc'er. Excel 2007 og Excel 2016.